10:07 h. Viernes, 23 de agosto de 2019

Excursió al Bec de Ferrutx des de les Cases de Betlem, organitzada per Sa Roqueta XTRM

L'excursió de 16 km parteix de les cases de Betlem passa per l'Ermita i acaba al Bec de'n Ferrutx un dels punt més alts d'Artà, des d'on es pot gaudir d'unes vistes excepcionals sobre la Badia d'Alcúdia i bona part del Pla de Mallorca.
artanoticies.opennemas.com  |  06 de febrero de 2013 (21:41 h.)
Más acciones:

La Sortida d'Artà serà a les 8:30h del Bar els Arcs amb cotxes particulars, i la partida a peu a les 9:00 de les Cases de Betlem

L'excursió te una distància aproximada de 16 km. L'itinerari comença a les Cases de Betlem per un camí ascendent, ben senyalitzat, que porta fins l'Ermita de Betlem. Mirant la porta de l'ermita neix a la nostra esquerra un sender. Es seguirà pel tirany que puja i baixa un turó i va donant corbes fins que s'arriba a un camí que es seguirà cap a la dreta.

Aquest camí comença amb un suau descens i a pocs metres comença a ascendir. A poc a poc va desapareixent fins a convertir-se en un camí que ens portarà a un coll on trobarem una gran arbre caigut. Des d'aquest arbre es seguirà ascendint fins arribar a dalt d'un turó des d'on es pot veure el Bec de'n Farrutx.

El sender baixa cap a un altre coll i torna a pujar per portar directament fins al penya-segat on es troben les restes d'una petita caseta. Es seguirà caminant per la vora del penya-segat fins arribar al final. Des d'allà es poden gaudir d'unes vistes excepcionals sobre la Badia d'Alcúdia i bona part del Pla de Mallorca.

La tornada al cotxe serà desfent el camí.

Malgrat hi ha una font on proveir-se d'aigua és recomana portar la pròpia

Más noticias en Esports

Marta Gili i altres set atletes artanencs participaran a la Trail o la Ultratrail de Tramuntana

Marta Gili, Benet Nicolau, Andreu Reinès, Gerard Bravo i Jaume Gual, competiran a la Trail de 63 km entre Valldemossa i...

Dades meteorològiques d'Artà dimecres 17/04/2013 per Toni Esteva

Temperatura mínima d'avui: 7.7ºC Temperatura màxima d'ahir: 24.0ºC Temperatura actual:...

Veteranes Internacionals, l'equip femení més experimentat del Volei Artà competirà a Alemanya

Després de molts d'anys d'entrenar, les jugadores veteranes del Volei Artà jugaran dissabte el seu primer partit...