Imprimir

Excursió al Bec de Ferrutx des de les Cases de Betlem, organitzada per Sa Roqueta XTRM

artanoticies.opennemas.com | 06 de febrero de 2013

L'excursió de 16 km parteix de les cases de Betlem passa per l'Ermita i acaba al Bec de'n Ferrutx un dels punt més alts d'Artà, des d'on es pot gaudir d'unes vistes excepcionals sobre la Badia d'Alcúdia i bona part del Pla de Mallorca.

La Sortida d'Artà serà a les 8:30h del Bar els Arcs amb cotxes particulars, i la partida a peu a les 9:00 de les Cases de Betlem

L'excursió te una distància aproximada de 16 km. L'itinerari comença a les Cases de Betlem per un camí ascendent, ben senyalitzat, que porta fins l'Ermita de Betlem. Mirant la porta de l'ermita neix a la nostra esquerra un sender. Es seguirà pel tirany que puja i baixa un turó i va donant corbes fins que s'arriba a un camí que es seguirà cap a la dreta.

Aquest camí comença amb un suau descens i a pocs metres comença a ascendir. A poc a poc va desapareixent fins a convertir-se en un camí que ens portarà a un coll on trobarem una gran arbre caigut. Des d'aquest arbre es seguirà ascendint fins arribar a dalt d'un turó des d'on es pot veure el Bec de'n Farrutx.

El sender baixa cap a un altre coll i torna a pujar per portar directament fins al penya-segat on es troben les restes d'una petita caseta. Es seguirà caminant per la vora del penya-segat fins arribar al final. Des d'allà es poden gaudir d'unes vistes excepcionals sobre la Badia d'Alcúdia i bona part del Pla de Mallorca.

La tornada al cotxe serà desfent el camí.

Malgrat hi ha una font on proveir-se d'aigua és recomana portar la pròpia

Puede ver este artículo en la siguitente dirección http://artanoticies.opennemas.com/articulo/deportes/excursio-al-bec-de-ferrutx-des-de-les-cases-de-betlem-organitzada-per-sa-roqueta-xtrm/20130206214128000655.html